วันจันทร์ที่ 26 พฤศจิกายน พ.ศ. 2555

ຄວາມເປັນມາຂອງການ "ຢາດນ້ຳ"


ຄວາມເປັນມາຂອງການ "ຢາດນ້ຳ"

ພຣະເຈົ້າພິມພິສານເປັນຄົນທຳອິດທີ່ເຮັດພິທີຢາດນ້ຳອຸທິດສ່ວນກຸສົນໃຫ້ຜູ້ຕາຍ ເລື່ອງມີຢູ່ວ່າ: ພຣະເຈົ້າພິມພິສານ ເປັນກະສັດຄອງເມືອງຣາຊຄຶແຄວ້ນມະຄົດ ເມື່ອພຣະເຈົ້າພິມພິສານໄດ້ຂ່າວວ່າເຈົ້າຊາຍສິດທັດຖະອອກບວດທີ່ປັນທະວະ ບັນພົດ ແຄວ້ນມະຄົດ ຈຶ່ງສະເດັດໄປນະມັສການ ແລະຊັກຊວນໃຫ້ສະຫຼະເພດບັນພະຊິດມາຄອງຣາຊດ້ວຍກັນ ເມື່ອໄດ້ຮັບຄຳປະຕິເສດຈຶ່ງຂໍຄຳປະຕິຍານວ່າຫາກທຣົງຄົ້ນພົບສິ່ງທີ່ສະແຫວງຫາເມື່ອໃດຂໍໃຫ້ມາສອນພຣະອົງ
ເປັນຄົນທຳອີດ ດ້ວຍເຫດນີ້ ພຣະພຸດທະເຈົ້າເມື່ອໂຜດປັນຈະວັຄຄີ ໂຜດພຣະຍະສະ ແລະສະຫາຍມີພຣະອໍລະຫັນ ຈຳນວນ 60 ອົງ ທຣົງສົ່ງໄປປະກາດພຣະສາສນາຍັງແຄວ້ນຕ່າງໆ ແລ້ວພຣະອົງຈຶ່ງສະເດັດມຸ່ງຕົງໄປຍັງເມືອງຣາຊຄຶ ແຄວ້ນມະຄົດ ເພື່ອເປື້ອງຄຳປະຖິນຍານທີ່ປະທານໃຫ້ກັບພຣະເຈົ້າພິມພິສານນັ້ນເອງ ພຣະພຸດທະເຈົ້າທຣົງພິຈາລະນາເຫັນວ່າ ພຣະເຈົ້າພິມພິສານເປັນຜູ້ນຳແຄວ້ນໃຫຍ່ ຖ້າພຣະເຈົ້າພິມພິສານທຣົງເລື່ອມໃສໃນພຣະພຸດທະສາສນາແລ້ວ ປະຊາຊົນຄົນອື່ນໆກໍຈະດຳເນີນຮອຍຕາມ ທຣົງດຳລິເຊັ່ນນີ້ຈຶ່ງສະເດັດໄປຍັງເມືອງຣາຊຄຶ...ສະໄໝນັ້ນພຣະເຈົ້າພິມພິສານ ແລະຊາວເມືອງທຣົງເຄົາລົບນັບຖື ຊະຖິນສາມພີ່ນ້ອງຢູ ພຣະອົງຈຶ່ງຕ້ອງໄປໂຜດສາມພີ່ນ້ອງກ່ອນ ເມື່ອພຣະພຸດທະອົງທຣົງສະແດງທັມໂຜດຊະຖິນສາມພີ່ນ້ອງສະຫຼະລັດທິຄວາມເຊື່ອດັ້ງເດີມນັ້ນມາເປັນສາວົກ
ຂອງພຣະອົງໝົດແລ້ວ ກໍພາສາວົກໃໝ່ຈຳນວນພັນອົງໄປພັກຍັງສວນຕານໜຸ່ມໃກ້ເມືອງຣາຊຄຶ ເມື່ອພຣະເຈົ້າພິມພິສານໄດ້ສະດັບຂ່າວນີ້ ຈຶ່ງສະເດັດພ້ອມປະຊາຊົນຈຳນວນຫຼາຍໄປຍັງສວນຕານໜຸ່ມ ໄດ້ເຫັນອາຈານຂອງຕົນນັ່ງຄຸກເຂົ່າຄອງອັນຊະລີ (ພະນົມມືໄຫວ້) ຕໍ່ພຣະພຸດທະເຈົ້າປະກາດເຫດຜົນທີ່ສະຫຼະລັດທິຄວາມເຊື່ອຖືເດີມຫັນມານັບຖືພຣະພຸດທະສາສນາ ກໍຫາຍສົງໄສ ຟັງທັມຂອງພຣະພຸດທະເຈົ້າແລ້ວນັບຖືພຣະຣັຕຕະນະຕຣັຍ ແລະຖວາຍພັດຕາຫານແກ່ພຣະພຸດທະເຈົ້າ ພ້ອມພິກຂຸສົງທີ່ພຣະຣາຊວັງໃນມື້ອື່ນຫຼັງຈາກນັ້ນບໍ່ເທົ່າໃດວັນກໍ່ຖວາຍສວນໄຜ່ນອກເມືອງໃຫ້ເປັນວັດແຫ່ງທຳອິດ
ໃນພຣະພຸດທະສາສນາ ເອີ້ນວ່າ "ວັດເວລຸວັນ" ຫຼັງຈາກຖວາຍວັດເວລຸວັນແລ້ວຄືນນັ້ນ ພຣະເຈົ້າພິມພິສານທຣົງຝັນຮ້າຍ ເຫັນພວກເປດມາຮ້ອງໄຫ້ຢູ່ຕໍ່ໜ້າເປັນຕາຢ້ານຫຼາຍ ມື້ອື່ນເຊົ້າມາພຣະອົງໄດ້ໄປເຂົ້າເຝົ້າພຣະພຸດທະເຈົ້າ ເມື່ອທຣົງຮູ້ແລ້ວວ່າເປດເຫຼົ່ານັ້ນເຄີຍເປັນພຣະຍາດຂອງພຣະອົງມາຂໍສ່ວນບຸນ ແລະໄດ້ຮັບຄຳແນະນຳໃຫ້ຢາດນ້ຳອຸທິດສ່ວນກຸສົນໃຫ້ພວກເຂົາມື້ຕໍ່ມາພຣະເຈົ້າພິມພິສານຈຶ່ງໄດ້ນິມົນ ພຣະພຸດທະເຈົ້າພ້ອມພິກຂຸສົງໄປສັນພັດຕາຫານໃນພຣະຣາຊວັງແລ້ວຢາດນ້ຳອຸທິດສ່ວນກຸສົນແກ່ພວກເປດ ເຫຼົ່ານັ້ນ ໃນຕອນເດິກຂອງຄືນນັ້ນພວກເປດມາປາກົດກາຍອີກ ແຕ່ຕອນນີ້ໜ້າຕາຍິ້ມແຍ້ມແຈ່ມໃສ ຂອບໃຈທີ່ແບ່ງສ່ວນບຸນໃຫ້ແລ້ວກໍອັນຕະທານຫາຍວັບໄປ

ການຢາດນ້ຳ
ຄວາມໝາຍຂອງຄຳວ່າ "ຢາດນ້ຳ" ນີ້ໃນວັດຈະນານຸກົມສະບັບຣາຊບັນດິດສະຖານ ພ.ສ. 2525 ໃຫ້ຄຳຈຳກັດຄວາມໄວ້ວ່າ "ແຜ່ສ່ວນບຸນດ້ວຍວິທີຢາດນ້ຳ" ການຢາດນ້ຳແຜ່ສ່ວນບຸນນັ້ນ ສະຫຼຸບແລ້ວມີຢູ່ 4 ປະການຄື
1.ຢາດນ້ຳຕັດຂາດຈາກກັນ
2.ຢາດນ້ຳຍົກກຳມະສິດໃຫ້
3.ຢາດນ້ຳຕັ້ງຄວາມປາຖນາ
4.ຢາດນ້ຳແຜ່ສ່ວນກຸສົນ

ไม่มีความคิดเห็น: